So nk jga org sakit... kita sendri kena sihat... kn?

Betul

Saya terkesan dengan kata-kata Puan E

Mulakan dengan apa yang ada..

Invest in your health tak pernah merugikan.. 

Ikuti kisah Puan E..

Puan E adalah seorang surirumah sepenuh masa, ibu kepada 5 orang anak

Sulung 23 tahun, bongsu 5 tahun

Puan E ada kencing manis, darah tinggi

Beliau yang selalu sakit pinggang, kebas kaki, menjaga mak yang tak sihat, ada penyakit jantung, kena strok, juga ada kencing manis, darah tinggi

Sejak mak Puan E kena strok, sebelah badan tak boleh bergerak

Setelah dijelaskan kebaikan dan kejayaan pesakit yang sembuh dengan vivix

Puan E tahu vivix adalah yang terbaik untuk segala penyakit yang dialami oleh beliau dan maknya

Tetapi budget Puan E hanya cukup untuk membeli ESP, buat masa ini

Puan E cuba ESP

Alhamdulillah 

Hanya sehari-dua Puan E berasa bertenaga, sihat dan ringan badan

Mak beliau juga berasa selesa selepas minum ESP

Selepas merasai kebaikan ESP

Puan E teringat anak daranya mempunyai gastrik

Puan E memberikan ESP kepada anaknya

Alhamdulillah

ESP telah membantu menyihatkan dan memberi tenaga kepada Puan E sekeluarga

ESP telah banyak membantu sesiapa yang memerlukan

Andakah anda memerlukan ESP?

ESP akan melakukan yang terbaik

Dan saya sentiasa bersedia membantu anda

Saya selalu bertanya kepada pelanggan saya, berapa budget yang ada?

Suatu ketika dulu saya menyimpan hasrat membeli supplement yang akan membantu meningkatkan kesihatan saya

Tetapi saya tidak mempunyai budget mencukupi

Tetapi dengan konsultansi dan bimbingan Dr Hasifah

Menguatkan semangat saya to invest for my own health

And I did

Kadangkala apabila kita sakit atau sedih, seorang pendengar setia yang mendengar segala keluhan dengan sabar

Seseorang yang memberi kata-kata perangsang, memberi motivasi 

Enough

Cukup memberikan kita semangat dan inspirasi

Apabila kita bersemangat, kita akan menjadi positif

Lebih berusaha dan bersabar mengumpul budget 

Saya dahulu berada di situ dan saya bersedia untuk menjawab kemusykilan dan pertanyaan anda 

Saya akan bantu anda dengan apa yang saya tahu, apa yang saya belajar, pengalaman saya sendiri..

Semasa anda membaca kisah ini

Puan E sedang gigih mengumpul budget untuk membeli Set Promosi ESP +Vitalea + Omegaguard Free Vitamin C dan Set Twin Pack Vivix

Saya doakan semoga dipermudahkan bagi Puan E dalam urusannya menjaga maknya, anak-anaknya, melaksanakan kewajipan sebagai seorang isteri dan dimurahkan rezeki...

In sha Allah

Antara perbualan sy dengan Puan E 





Comments

Popular Posts